close

Our Last Summer 


*Our Last Summer 去年夏天* (附上中文歌詞)

I can still recall our last summer     我仍然記得去年夏天
I still see it all   我依然能夠看見
Walks along the Seine, laughing in the rain在塞納河畔散步,在雨中歡笑
Our last summer  我們的去年夏天
Memories that remain  記憶猶存

We made our way along the river我們沿著河邊走過
And we sat down in the grass    By the Eiffel tower 坐在艾菲爾鐵塔旁的草地上
I was so happy we had met  我很高興我們能夠相遇
It was the age of no regret   那是個無怨無悔的年代
Oh yes   是的
Those crazy years那些瘋狂的歲月,
that was the time  
Of the flower-power
But underneath we had a fear of flying但私底下我們害怕飛行
Of growing old, a fear of slowly dying害怕變老,害怕苟延殘喘
We took the chance我們把握住機會
Like we were dancing our last dance彷彿那是最後一支舞

I can still recall our last summer我仍然記得去年夏天
I still see it all 我依然能夠看見
In the tourist jam, round the Notre Dame 在觀光人潮中,在巴黎聖母院四周
Our last summer  我們的去年夏天
Walking hand in hand  手牽著手散步

轉載來自 ※Mojim.com 魔鏡歌詞網 
Paris restaurants   巴黎的餐館
Our last summer   我們的去年夏天
Morning croissants 和早晨的牛角麵包
Living for the day, worries far away  把握今天,煩惱遠在天邊
Our last summer  我們的去年夏天
We could laugh and play  可以盡情笑鬧嬉戲

And now you're working in a bank  如今你在一家銀行上班
The family man, a football fan   你已婚,是個足球迷
And your name is Harry  你的名字叫哈利
How dull it seems  說來多可笑啊
Are you the hero of my dreams  你仍是我夢想中的英雄

I can still recall our last summer  我仍然記得去年夏天
I still see it all    我依然能夠看見
In the tourist jam, round the Notre Dame   在觀光人潮中,在巴黎聖母院四周
Our last summer  我們的去年夏天
Walking hand in hand  手牽著手散步
I can still recall our last summer  我仍然記得去年夏天
I still see it all  我依然能夠看見
Walks along the Seine, laughing in the rain  在塞納河畔散步,在雨中歡笑
Our last summer  我們的去年夏天
Memories that remain   記憶猶存
arrow
arrow
    全站熱搜

    瀚子 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()